niedziela, 27 listopada 2011

Ubrania za 0 zł - Czy znowu są problemy na MSP?

                                                       
Dostrzegłam na MSP dokładnie ok. 18:00 w dymku pewnej moviestar że ubrania u niej są za 0zł! Czy to możliwe że znowu są te problemy co wcześniej? To nie to samo co looks i kradzieżą, u niektórych zdarzają się problemy informatyczne. To możliwe że hackerstwo ,ale nie mam pewności.. nie jestem typową informatyczką, ani nikt z mojej rodziny tak nie ma. Nie zamartwiajcie się tym jeżeli macie takie problemy, to są podobno problemy systemowo - informatyczne.

Napiszę o tym moderatorce, jak dostane odpowiedź - opublikuje.
Jeżeli nie odpowie mi lub nie zna na to odpowiedzi ,napisze do pomocy - MSP.

Spójrzcie na ten dymek:

Czy to możliwe..? Ja mam normalne ceny i uczciwe, niby te ceny są hackerskie (0 zł) może jednak coś was zaatakowało no niby nie Was, bez zmartwień, znajdzie się na to inracjonalne  wywiązanie: 
A i jest nowy wystrój MSP - świąteczny, nowe ubrania itd.

Jeżeli są jakie kolwiek pytania ,proszę je bezpośrednio zadawać w komentarzach.
Ja w miarę moich możliwości i wiedzy z MSP będę odpowiadać.

Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz