niedziela, 27 listopada 2011

Najczęściej zadawane pytania

Uwieczniam Wam kochani odpowiedzi na zadawane przez was najczęściej pytania :)
Jeżeli nie daje na bloga waszych pytań z MovieStarPlanet to zadawajcie je w komentarzach!
Nie masz pojęcia jak napisać komentarz? KILK!
Pytania zadawane przez Was na czacie na blogu a również na MSP, będą ignorowane. W miarę waszej dobroci za te odpowiedzi możecie się odwdzięczyć autografem lub oglądnięciem filmu :)



I. MOVIESTARPLANET
1. Dodasz mnie do znajomych na MSP?
- Napisz na maila a się przekonasz :)
2. Kupisz mi coś z listy życzeń?
- Organizuje loterie na blogu ,szukaj takich okazji 
a dostaniesz prezent.
3.Ktoś przejął mój profil. Co mam zrobić!
- Napisz do moderacji < support@moviestarplanet.pl >
4. Są kody na MSP? 
- Nie, nie ma. Nie próbuj się nabrać na tych co ci to
wmawiają, to naiwne :) Są jedynie hackerzy
którzy posiadają programy - radze nie 
pobierać, są nie bezpieczne.
5. Jak szybko wbić wysoki level?
- Najlepiej wymieniaj się filmami (wymiana 
filmowa) i szybko wbijesz lvl.
6. Spotkałam/łem zboczeńca na MSP co mam zrobić?
- Na moją rękę to mówię że nie przejmuj się nim/nią
niech się wygłupia i niech traci szacunek :)

II. BLOG

1. Jak się zakłada bloga? 
- Proszę obejrzeć te instrukcje z YOUTUBE :KLIK!
2. Jak się robi czat na bloga oraz taki przezroczysty?
- Przykro mi, ta instrukcja jeszcze nie dotarła na bloga.
3.Jak się zmienia nazwę na czacie?
- Przykro mi ,ta instrukcja jeszcze się nie znajduje
na blogu.
4. W jakim programie zrobiłaś nagłówek? zrobisz mi taki?!
- W GIMP 2.6 . Nie, nie mam czasu. Ale nie tylko w GIMP mam wiele 
programów ,ale tylko jeden wymienię :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz